Lojala medarbetare

Vill du ge dina kunder wow-effekt och få lojala kunder – satsa på dina medarbetare.

Enligt sambandsstudier så skapar du lojala kunder genom dina lojala medarbetare. Detta är också en av de senaste trenderna inom marknadsföring.

Stolta medarbetare ger nöjda kunder och nöjda kunder är lojala och bra ambassadörer för företaget, det är också betydligt mer kostnadseffektivt att ha en långsiktig kundrelation. Och tyvärr så fungerar det åt andra hållet också, har dina medarbetare en negativ inställning och attityd så påverkar det dina kunder negativt.

Stress och konflikter på arbetsplatsen är två faktorer som direkt slår igenom på kundmötet.

Vill du få vår hjälp med att skapa en god företagsanda och lojala medarbetare, ringer du någon av oss eller skickar en intresseanmälan. Välkommen!

 

kolare & dahlstrom, 2014-03-12

Senaste nyheterna